Kompetenčni center za design management je leta 2012 zasnovala in zanj leta 2013 pridobila evropska sredstva ekipa izkušenih oblikovalcev ter svetovalcev za design, vodenje projektov, razvoj kadrov in strateško komuniciranje.
S povezovanjem proizvodnih podjetij s kreativnimi industrijami in drugimi, globalnimi viri design in design management znanj smo kot prva in edina institucija v Sloveniji prevzeli iniciativo za sistematično uvajanje in razvoj designa in design managementa v slovenskih podjetjih.
V osmih letih smo projekt razvili v mednarodno prepoznavno in nagrajeno organizacijo, ki slovenskim podjetjem ponuja celovito podporo pri uvajanju netehnoloških inovacij in povečevanju dodane vrednosti z uporabo kompetenc in znanj s področja design managementa.
70 % povečana dodana vrednost
245 % rast neto zaslužka
14 % več prihodkov
Rezultati projekta KCDM 2013-2015
O tem, kako pomembno lahko učinkovito upravljanje z oblikovanjem vpliva na poslovanje podjetij, priča primerjava poslovnih rezultatov podjetij v partnerstvu prvega KCDM med leti 2012 in 2015. Za 70 % povečana dodana vrednost na zaposlenega, 245 % rast neto zaslužka in 14 % več prihodkov podjetij so le nekatere številke, ki so prepričale tudi mednarodno strokovno javnost. Ta je projektu leta 2016 dodelila prvo mesto na prestižnem tekmovanju Design Value Award.
19 partnerjev | 37 partnerjev | 55 partnerjev |
KCDM 2012-2015 | KCDM 2.0 2017-2019 | KCDM 3.0 2021-2023 |
V času od začetka projekta smo poleg povečevanja števila partnerskih podjetij - v prvem partnerstvu je bilo teh 19, v drugem 36, danes pa že 55 - vzpostavili tudi tesna sodelovanja s ključnimi viri znanj doma in v tujini - Gospodarsko zbornico, univerzami, tehnološkimi parki in ministrstvi ter številnimi mednarodnimi izobraževalnimi institucijami in vplivnimi posamezniki s področja design managementa, storitvenega in trajnostnega designa. Z nadaljevanjem svojega dela in ustanovitvijo pravne osebe želimo vzpostaviti stalno, učinkovito in trajno platformo za podporo slovenskemu gospodarstvu pri prehodu iz sledilcev v inovativno, globalno relevantno, do družbe in okolja odgovorno ekonomijo.