Osem skupin, ki so jih sestavljali zaposleni iz različnih oddelkov, se je pomerilo v iskanju najboljše rešitve za poslovne izzive na področju širjenja portfelja izdelkov na storitve in employer brandinga. S pomočjo mentorjev so udeleženci na dvodnevnem tekmovanju, ki je bil nabit z energijo in ekipnim duhom, razvili prebojne zamisli. Petim najboljšim skupinam je strokovna komisija podelila vstopnico za interni SMile Lab pospeševalnik, kjer bodo svoje ideje razvijali še naprej do končne izvedbe.

Zaposleni so se na hackathon temeljito pripravili

Vsem zaposlenim smo želeli omogočiti, da se na hackathon dobro pripravijo. Priprave so se pričele že jeseni - s sklopom delavnic Nastje Mulej z nazivom Kreativna jutra, ki so potekale vse do januarja in udeležencem postregle z znanjem o različnih učinkovitih metodah in tehnikah za kreiranje in vrednotenje idej.

Konec januarja se je kot uvod v hackathon zgodil Inovacijski teden – 3-dnevni program predavanj in delavnic na temo inovacij in razvoja idej.

Prvi dan Inovacijskega tedna smo v goste povabili predstavnike partnerskih podjetij KCDM 2.0, ki so z nami delili svoje inovativne zgodbe in izkušnje. Andrej Božič je govoril o vodenju in motiviranju zaposlenih in predstavil case Steklarne Hrastnik kot dober primer prestrukturiranja v uspešno in moderno podjetje s pomočjo inovacij. Nika Furlan iz Intra Lightinga je predstavila njihove inovativne podvige na področju osvetljevanja in kako s prenovljeno spletno stranjo potrošniku poenostavljajo nakupno izkušnjo. Erna Povh, Adria Mobil je predstavila, kako so v Adrii Mobil v zadnjih šestih letih preoblikovali in uspešno lansirali celoten produktni portfelj in poudarila ključno vlogo design managementa pri oblikovanju nove generacije izdelkov, storitev in poslovnih modelov. Slavko Cehner iz podjetja Doorson pa je z nami delil, kako se s svojim razvojnim konceptom in pristopom uspešno soočajo z izzivi in potrebami na področju avtomatskih drsnih vrat. Predstavitve podjetij je lepo zaokrožila dr. Marijana Car, ki je predstavila teorijo »Artful Making« in s pomočjo jazz banda prikazala, kako poteka ustvarjalni proces v umetniško-glasbeni skupini.

Sledila sta 2 dneva intenzivnih delavnic z Matejem Golobom, Corpohub – torkova na temo učinkovitega predstavljanja poslovnih idej in sredina na temo razvoja ideje s pomočjo business model canvasa, ki sta udeležence opremili s prepotrebnim znanjem za uspeh na hackathonu. 

Skupine, ki so napredovale naprej v pospeševalnik, že gradijo na predstavljenih idejah, mi pa zanje pripravljamo nove delavnice, ki jim bodo v pomoč pri snovanju zmagovite rešitve za naše izzive.

Fotografije: Jure Figar, Meta Pezdir, Marjeta Dimnik