Vsebinsko komuniciranje - Dobre zgodbe in slabe prakse
V petek, 7. januarja, v sodelovanju z brand newsroomom Dobre zgodbe pripravljamo brezplačno spletno usposabljanje na temo vsebinskega komuniciranja: kaj je, kako se ga lotiti, kako se ga lotevajo najboljši … in zakaj ga imajo naslovniki pogosto raje od oglaševanja (ni pa nujno).
Za globalne znamke je uredništvo lastnih vsebin, brand newsroom, že nekaj povsem samoumevnega. Tudi vsebinsko komuniciranje ima v svetu že dolgo mesto v komunikacijskih spletih in proračunih. Zakaj je pri nas torej še vedno prej izjema kot pravilo? Zakaj ne prepriča niti, ko izračuni pokažejo dolgoročno vzdržnost? Mogoče je odgovor bolj preprost, kot si mislimo ... mogoče preprosto zato, ker pravzaprav ne vemo čisto dobro, za kaj gre.
Nika in Jernej sta v zadnjih letih izkusila marsikaj. Od odlično zasnovanih strategij vsebinskega komuniciranja, a porazne izvedbe. Do “mimogrede” izpeljanih “budget” video zgodb, ki so organsko prerasle v rednega spremljevalca ciljnih skupin, ki so jim namenjene. In ugotovila skupni imenovalec: vsak posameznik, vsaka znamka, ekipa, podjetje ali projekt ima ogromno zgodb. Le povemo jih lahko dobro ... ali slabo.
Predstavitvi osnov vsebinske komunikacije bo sledila debata o praktičnih primerih … zato vas v naprej vabimo, da se opremite z vprašanji.
Dogodek bo potekal prek spleta. Udeležba je brezplačna.