foto: Studio D Radiodurans

Najprej bo maja (natančni datumi bodo še objavljeni) na vrsti Field Research Masterclass v organizaciji Studia D Radiodurans, ki velikim globalnim podjetjem zagotavlja diskretne mednarodne terenske raziskave potrošniških vedenj in navad ter na njih osnovane design rešitve in strategije.

Celodnevna delavnica bo pokazala, kako voditi mednarodne študije za prepoznavanje novih priložnosti za rast, razumeti motivacijo mednarodnih uporabnikov in vplivati na vašo organizacijo. Delavnico vodi Jan Chipchase ustanovitelj Studio D Radiodurans in avtor priročnika The Fields Study Book.

Delavnice bodo organizirane v Amsterdamu in Parizu, kotizacija pa znaša 899 USD.


V začetku poletja sledi konferenca User Research London, konferenca, ki jo, kot pravijo orrganizatorji, "oganizirajo raziskovalci uporabniške izkušnje za raziskovalce uporabniške izkušnje". Dvodnevna konferenca bo potekala v Londonu 21. in 22. junija v dveh delih: prvi dan predavanja (200 GBP) in drugi dan delavnice (250 GBP). Cena zgodnje prijave za oba dneva je 400 GBP.

Če vas udeležba zanima, nam to sporočite v projektno pisarno.