S sprostitvijo koronskih ukrepov smo po dolgem času spet dobili možnost za druženje in obiske v živo. Ti so, kljub sodobni tehnologiji, še vedno daleč najbolj učinkovit način prenosa znanja, mnenj in izkušenj. Izkoristimo ga!

V projektni pisarni KCDM smo si kot enega pomembnih ciljev zadali, da znova spodbudimo povezovanje in živo druženje med ekipami posameznih podjetij v partnerstvu KCDM. Gre za najpomembnejši cilj projekta in zelo učinkovit način, da povečamo uspešnost in konkurenčnost partnerjev. Izkušnje in poti organizacij, ki delujejo v istem gospodarskem okolju, so lahko namreč kljub različnim panogam zelo sorodne.

Da bi organizatorjem olajšali izvedbo dogodka, ostalim partnerjem pa zagotovili čim boljšo izkušnjo in čim več koristnih informacij in znanj, smo pripravili nekaj napotkov:

Pred obiskom

  • najavo namere o organizaciji obiska sporočite Mojci Mihailovič.
  • najava naj vsebuje predlog okvirnega datuma obiska. Točen datum bomo uskladili skupaj z vami glede na dinamiko obiskov in interes podjetij. Priporočamo obiske ob petkih popoldan, kot nekoliko bolj sproščen zaključek delovnega tedna.
  • podjetje gostitelj pripravi kratek, atraktiven predstavitveni tekst za objavo (primer TP Ljubljana). Rok je 3 tedne pred obiskom, če boste imeli težave, vam z veseljem pomagamo; obrnite se na Niko. Informacija o obisku in vabilo za partnerje bo objavljeno 3 tedne pred obiskom, vsak teden ob četrtkih v elektronskem novičniku in na spletni strani design-management.si.
  • Podjetje gostitelj prijavi obisk kot notranje izobraževanje v sistemu DNA.


V času obiska

Trajanje: 3 ure

Želeli bi, da bi obiskovalce pozdravilo vodstvo ter predstavilo podjetje in strateške usmeritve. 

Predlogi za teme, ki so zanimive za podjetja iz KCDM 3.0:

  • O podjetju (dejavnost, koliko zaposlenih, kolikšna je rast, javni finančni podatki, tržni rezultati, deleži na trgu, strateške usmeritve, … )
  • Blagovna znamka - obljuba blagovne znamke, strategija razvoja poslovne znamke 
  • Ciljni segmenti - zdaj in v prihodnje 
  • Ponudba vrednosti izdelkov in/ali storitev (predstavitev proizvodnega programa in/ali storitev - zadnjih, flagship produktov z razlago zakaj so konkurenčni, kakšno vrednost predstavljajo kupcem/uporabnikom, …)
  • Uporabniška izkušnja in inovacije - kako inovirate ali pri tem uporabljate design metode in orodja (design raziskave, design thinking, …)
  • Komunikacija znotraj in zunaj podjetja - komunikacijski kanali, marketinški materiali, predstavitve,…
  • Prostor: arhitektura, notranja oprema, zunanje ureditve, sejemske predstavitve, trgovine, shop in shop,…); ogled poslovnih prostorov, proizvodnje, experience centra, …
  • Trajnostni razvoj - imate izdelano trajnostno strategijo podjetja, kako se odraža v izdelkih in storitvah, ali jo komunicirate navzven …
  • Kultura v podjetju - odnosi med zaposlenimi, organizacijska struktura, usposabljanja za prihodnost
  • Design v podjetju (ali zaposlujete oblikovalce ali najemate zunanje oblikovalce, kdo in kako upravlja z design področji v podjetju, kaj vam je design prinesel in kaj še potrebujete
  • Priporočamo, da ob zaključku obiska predvidite prostor in čas za mreženje in klepet ob prigrizku (kava, sok, voda, prigrizki).

Da bo obisk štel kot usposabljanje, mora trajati vsaj 3 ure. Organizatorji bodo zanj lahko uveljavljali vključitve in stroške priprave notranjega usposabljanja, obiskovalci pa vključitve.

Obiske partnerjev KCDM so v preteklosti že gostili Intra Lighting, Studio Moderna, Adria Mobil, JUB, Kronoterm in drugi, v začetku junija pa prvega pokoronskega pripravlja Tehnološki park Ljubljana.