03. Apr
12:30 - 15:30
Studio Moderna

Prijava na dogodek

Interni dogodek, prijava ni mogoča

Blagovna znamka delodajalca (angleško Employer Brand) in potrošniška blagovna znamka (angleško Consumer brand) imata vsaka svojo vlogo pri uspehu podjetja. Večina organizacij porabi veliko časa za razmišljanje o potrošniški blagovni znamki - izdelkih, načinu, kako potrošniki vidijo organizacijo, in različnih tržnih strategijah za ustvarjanje zvestobe blagovnih znamk. Obstaja pa še en pomemben vidik blagovne znamke podjetja: blagovna znamka kot delodajalec. Blagovna znamka delodajalca se osredotoča na obljubo podjetja, da bo zagotovila pozitivno izkušnjo na delovnem mestu za zaposlenega. Predstavlja osebnost oziroma identiteto podjetja, njegove vrednote, organizacijsko kulturo, delovne navade, delovne pogoje ipd. Kultura podjetja vpliva tako na potrošnikovo odločitev, da se odloči za določeno blagovno znamko, kot tudi na odločitev kandidata, da se pridruži podjetju. 

Na delavnici bomo podrobneje pregledali vzporednice med produktnimi blagovnimi znamkami (Dormeo, Delimano, Top Shop, Wellneo itd.) in blagovno znamko delodajalca (Studio Moderna), spoznali glavne poudarke Studio Moderna EVP (Employee Value Proposition) ter karakteristike t.i. »culture fit« zaposlenega v Studio Moderna. 

Prijava na dogodek

Interni dogodek, prijava ni mogoča