13. Feb
09:00 - 16:30
Doorson

Prijava na dogodek

Interni dogodek, prijava ni mogoča

Vsebinski sklopi izobraževanja:

• Analiza in definiranje faz kupčeve poti (iskanje informacij, nakup, poprodajna storitev), najpomembnejših težav kupcev pri odločanju o nakupu in najpomembnejših pozitivnih izkušenj ter prioretizacija točk dotika glede na rezultate

• Upravljanje kupčeve poti (customer journey) s pripravo primernih/iskanih/zaželenih komunikacijskih sporočil, konunikacijskih poudarkov in izbor ustreznoh komunikacijskih kanalov.

Glavno orodje implementacije so točke dotika znamke, prek katerih se izvajajo vse aktivnosti, tako komunikacijske kot neposredno prodajne, zato bomo definirali ključne točke dotika in razvili predloge optimizacije glede na izsledke pogovorov s ciljno skupino in definirana pravila znamke.

Predavatelj: Metka Hrovat

Prijava na dogodek

Interni dogodek, prijava ni mogoča