25. Maj
09:00 - 16:00
Studio Moderna

Prijava na dogodek

Interni dogodek, prijava ni mogoča

Delavnica je zasnovana z namenom, da udeleženci spoznajo, kako razviti empatičen odnos do uporabnika svojih izdelkov oz. storitev (kar je prvi korak pri Design Thinking metodi) ter kreativno graditi na rešitvi uporabnikovega problema. Srž design managementa je, da na osnovi empatičnosti zgradimo boljši team, s katerim lahko posledično razvijemo odličen izdelek oz. storitev. Ker pri razvoju izdelkov in storitev velikokrat prihaja do nepredvidljivih situacij, bodo del delavnice posvetili učenju, kako se hitro in učinkovito odzvati v teh nepričakovanih situacijah. Znanje o učinkovitem odzivanju v nepredvidljivih situacijah bodo udeleženci lahko pridoma uporabili pri testiranju rešitev (petem koraku pri Design Thinking metodi) in usklajevanju skupinske dinamike v teamu.

Delavnica je izkustvena, interaktivna in zelo intenzivna. 

Prijava na dogodek

Interni dogodek, prijava ni mogoča